Edda, free press photographer in West Berlin, is a woman with a restricted personality everywhere. Her private life shortens her hours of work and her professional activity makes it difficult for her to meet the needs and needs of her daughter. Through his interest in everything that thrills the human being, his longing for change is expressed. However, the conditions of the cultural policy cause nausea in Edda, but she does not resign and lives.