Three parodies. The first, a parody of horror films; in which two men and a woman get trapped in their car in the middle of the storm, having to seek refuge in an abandoned house, where horrible and terrible things will happen to them. The second, a parody of the police movies. A film director goes to the municipal criminological museum to be documented for his next film, which will end up as the rosary of the aurora for the work and grace of a salad shot. Finally, a parody of the Tarzan films. A production company gets 3,000 pesetas of budget to shoot a movie in Central Africa, since Alcázar de San Juan is very popular and it is very expensive to travel there.