Documentary portrait of the soccer champion Pelé. It is a flash of the personality of the Brazilian player, and through that portrait, it is also shown that of a country: Brazil. The director follows Pelé for a year: his hometown, his family, the places where he has lived, the discovery of the United States, as a star and promoter of football in a country where so little is practiced.