An unimportant young delinquent and a prostitute try a form of living-together sharing plans of mutual liberty. The two of them realising their limitations, try to gain the established through the false door of prevailing social conventions. This longing for conventionatily carries with it the seeds of its own destruction. Their story as couple constitutes an ironic portrait of the degraded forms of marriage and family respectability. Which today gefuddles the consumer middle-class.