Three American filmmakers discover an extraordinary dancer named María Vargas. Without losing a minute, he will move to Hollywood and launch the unknown star. Kirk, the producer of his films, courts Mary in vain. She, for humiliating him, agrees and accompanies the billionaire Bravano on a cruise along the Riviera.