Howard Graham, an American engineer with expertise in weapons, arrives at a hotel in Istanbul, accompanied by his wife. That same night, in a room of varieties, suffers an attack. Colonel Haki, the Turkish secret police, the lawyer of Peter Banat, a murderer for the Gestapo, and behind him; To ensure your safety, we ask you to set sail on a boat bound for Batumi, where you can reconnect with your wife. On the boat, people of doubtful identity travel, including Banat.