The Walker arrives in San Sebastián, a place of light-filled beauty. A red-coloured strip moves slowly through the forests and along the edges of the wind and the sea, between the noise of the night and the quietness of the day. With slow steps, he moves before the eyes of many: a calm figure in the immensity of the world, leaving a fleeting mark in the memory of strangers. Past and present merge with one another. Both creation and nature dissolve into dust​.