From 1985-1987, American journalist Edward Serotta visited Communist Romania and took photos of the country's harsh realities. The Secret Police (Securitate) followed him and secretly took photos of him taking photos. Forty years later, we put together the two sets of images, a shot/reverse shot revealing the comical side of history.