Surrounded by brutality but bound by tenderness, two World War I soldiers find a fragile sanctuary of love and art amid the shadows of the Belgian trenches. Lukas Dhont’s Coward asks a profound question for a generation sent to war: when the world demands violence, is walking away the truest act of bravery?