1943. The Nazis occupy Belgium and have turned the national daily Le Soir into their propaganda tool. With 1918 Armistice Day commemorations forbidden, a group of Resistance fighters comes up with a wild idea: what if, to lift the spirits of the Belgian people, they could print a fake edition of Le Soir? Same paper, same nameplate, same format, but packed with articles mocking the occupier. A true story. A fake newspaper. The world's first media hack.