A woman and a man look back at their trip to a coastal town. Their voices reach us from an uncertain time, where past and present merge. The memories superimpose one another with no order: a lookout point, a café, the beach at sundown, a park and, particularly, a bingo hall. A punt at this game of luck and the premonition that his win occupies the centre of this recollection. The town spreads out like a postcard, and on it, the tale of an approaching separation is told.