In a thrilling gesture, Ingrid Caven and the Molforts band from Banyoles find themselves at a unique, cathartic and anarchic concert commemorating a whole life dedicated to art. Far from being a crepuscular recapitulation or the testament of a career, Seize moments de ma vie / Sixteen Moments of My Life celebrates avant-garde panache, creative drive and inspiration turning into an unrepeatable experience.