Return to the ring and to the music hall for Tati who, shot at the Stockholm Cirkus for Swedish television, made a video recording of the mime acts that earned him fame across Europe. Surrounded by virtuoso artists: musicians, clowns, acrobats, in an atmosphere of joy and total freedom, Tati poses the question of the generation takeover while celebrating the colourful inventiveness of childhood.