Ander, released from jail on completing his sentence, returns to his father's house. This homecoming revives the nostalgia of a family with which he had broken all ties, while the urban landscape confronts him with a love he can almost feel. He also runs back into Yul, his best friend, who in all likelihood took his place in his home when he decided to leave. But the society they live in proves to be relentless in deciding their fate, against which they have no power to act.