The documentary Noor: cocinar pasados posibles / Noor: Eating History delves into the creative universe of the restaurant Noor, where Paco Morales and Paola Gualandi reinterpret the legacy of Al-Andalus through haute-cuisine. A sensorial and cultural journey that moves between cities, artisans and memories, revealing the intimate philosophy behind a project that transcends gastronomy.