After a career spanning 25 years, the rock group Gatibu bids farewell to the stage having produced the soundtrack for a whole generation. The documentary accompanies its members on this last tour, capturing key moments and intimate landscapes packed with emotion. More than the chronicle of a band on the road, the film reflects on the passing of time, personal and collective transformation, maturity and the importance of knowing how to say goodbye.