Everyone knows Karlos Arguiñano. He's been part of our lives for almost forty years, showing us how to cook from our TV screens while charming spectators. But, when it comes down to it: does everyone know him, or does everyone just think they do? This film shows Karlos in his most private spaces, but also in situations far removed from his routine, listening to the man himself and to those closest to him, looking for the person behind the personality.