Immersion by Giovanni and Deray in spy stories. Lino Ventura is Paul Fabre, a French secret service officer sent to Vienna to find out if the Austrian head of French intelligence is in fact a double agent. Fabre is called up for the mission, trusting in his experience and instinct, and because he's one of the suspect's best friends.