Two young women producers are tasked with making a documentary about an elusive and mysterious figure of the Argentinian vanguard in the 60s. The project also demands the participation of David Lamelas, a successful leading light of conceptual art and the artist's former travelling companion. What begins as a clear-cut, defined work set around interviews and archives starts to raise a worrying question: How can you lend visibility to a person who chose to disappear?