Four wealthy men aim to increase their income by pooling their money in a huge narcotics deal. A fifth man (played by Giovanni himself) is tasked with bringing the shipment from Marseille. But things don't go to plan and they soon start fighting one another. This is the first of the productive collaborations between Giovanni and Jacques Deray, with the participation of Claude Sautet in the script.