Adaptation of the autobiographical novel by Albert Spaggiari, who masterminded one of the biggest bank robberies committed until then. One day in July 1976, Spaggiari and his sidekicks tunnelled through the sewers until breaking into the vault of the Société Général Bank in Nice, where they stayed for a whole weekend and stole 60 million francs, plus bonds and valuables. It was called the robbery of the century.