Al Cook lives surrounded by memories. His apartment is packed with books, video tapes and vinyl records: remnants of a life that he once lived to the full. Here time seems to have stopped, while outside the world carries on without him. When his home is slated for demolition by a ruthless estate agency, they strip him of his refuge. As Al is forced to part with his treasures one by one, he asks himself a painful question: how do you move forward when memories are all you have left? Faced with total loss, he chooses a radical new beginning.