An 11-year-old boy with unusual powers lives with his uncle in a Lebanese village where the noise of warplanes is part of everyday life. As his uncle tries to make him seem "normal," the boy secretly tests an ability he barely understands. When he accidentally causes two warplanes to crash, what was hidden becomes impossible to control.