Iman has built his life in Berlin around absence. From his family, from Iran, from being known. He fills the silence with work, invented stories, and nights with a man he meets for sex in the park. When his cousin, whom he barely knows, arrives from Tehran for a brief visit, what he left behind quietly finds its way back to him.