Chivilcoy, 1957. In a quiet Argentinian town, the arrival of an ominous former police commissioner and his seductive wife fractures the bond between four inseparable young men. Decades later, the past resurfaces, forcing them to confront old wounds, guilt, and the possibility of revenge in a country which has lost its innocence.