Jamalek eskizofrenia du diagnostikatuta eta osasun mentaleko arazoak dituzten beste pertsona batzuekin bizi da egoitza batean. Medikazioaren albo-efektuek frustrazioa sortzen diotenez, hartzeari utziko dio; horren ondorioz, entzuten dituen ahotsak geroz eta ohiko eta biziagoak izango dira. Jamalen aldartea gero eta ezegonkorragoa izango da. Kyla ezagutuko du egun batean, beste egoiliar bat. Haatik, ahotsak biziagotu ahala, Jamalek aurre egin beharko dio errealitatearen eta familiarekin bizitako jazokizunen arteko lerro lausoari, ahots horiekin adiskidetu nahi badu.