Mima aitaren absentziarekin eta ama zorrotz batekin (Boyka) hazi da. Aita hil delako albistea iritsi eta gorpua herrira itzultzen denean, hura identifikatzea eginbeharra eta, aldi berean, dilema bihurtuko da. Boykak ez du kondizio horretan ikusi nahi bere garaian maite zuen gizona, eta ama-alabak ezinbestean egin beharko diote aurre isilarazitako iragan hari; Minak, bestalde, deskubritu egin beharko du zer dakarren berekin aukeratu gabeko bizitza bat eramatea.