Japoniako probintzietako hiri batean, jatorri japoniar eta errusiarreko Nikita eta Nina anai-arrebek bizitza isolatua daramate euren aitona-amona errusiarrekin. Entzundako kontakizunen bidez bakarrik ezagutzen dituzte gurasoak, kanpoan baitaude horiek. Aita, Nikolai, ustekabean itzultzean, seme-alabekin bidaia bat hasiko du gizonak haurren ama Yukiren bila; ballet-dantzari japoniarra da Yuki. Bidean, haurrek paisaia berriak, topaketa labur-laburrak eta familia baten lotura hauskorrak deskubrituko dituzte.