Bi ekoizle gaztek hirurogeiko hamarkadako abangoardia argentinarreko pertsona zaputz eta enigmatiko bati buruzko dokumental bat egiteko enkargua jaso dute. Proiektuak, gainera, David Lamelasen —arte kontzeptualaren erreferente arrakastatsu eta artistaren bidelagun ohiaren— partaidetza eskatzen du. Elkarrizketaren eta artxiboen inguruko lan argi eta mugatu gisa hasitako zerbait galdera kezkagarri bihurtzen hasiko da: Nola ikusarazi desagertzea erabaki zuen norbait?