Al Cook oroigarriz inguratuta bizi da. Bere apartamentua liburuz, bideokasetez eta binilozko diskoz beteta dago: bere garaian bete-betean izandako bizitzaren hondarrak. Hemen, denbora gelditu egin dela dirudi, lau horma hauetatik haratago munduak aurrera jarraitzen badu ere. Higiezin-enpresa gupidagabe batek bere etxea eraistea erabakitzen duenean, aterpea kenduko diote gizonari. Alek bere altxorrak banan-banan askatzen dituen bitartean, galdera mingarria egiten dio bere buruari: nola jarraitu aurrera geratzen zaizun guztia oroitzapenak direnean? Erabateko galeraren aurrean, hasiera erradikal berria aukeratuko du.