Keinu apoteosiko batean, Ingrid Cavenek eta Banyolesko Molforts taldeak kontzertu paregabe, katartiko eta anarkiko batean —arteari eskainitako bizitza oso bat oroitaraztekoan— topatuko dute elkar. Seize moments de ma vie ez da inolaz ere amaiera baten laburpena edo karrera baten testamentua; aitzitik, abangoardia, sormen-irrika eta transzenditzen duen inspirazioa ohoratzen ditu esperientzia zinematografiko errepikaezin batean.