Abenturaren eta espioitzaren arteko obra, filmaren hasieran NATOko jeneral garrantzitsu bat bahituko du talde terrorista batek. Horren ostean, Frantziako zerbitzu sekretuek zenbait gizabanako erreklutatu eta entrenatu egingo dituzte militarra askatu beharko duen komando bat osa dezaten. Filmaketa gogorra izan zen, baina asko gustatu zitzaion Giovanniri, itsaspeko eszenez gain eskalada bertikal zail-zailak ere filmatu baitzituzten.