GIovannirekin aktore eta ekoizle gisa egindako bigarren kolaborazioan, Alain Delonek Hugo Sennart hezurmamitzen du, ijito frantses bat, poliziak hainbat delitugatik bilatua. Hugok bere azken kolpea izan litekeena prestatzen du, baina bere ibilbidea bitxi-lapur batenarekin nahasiko da; Hugoren bila dabilen inspektore berak hesitu du bitxi-lapur hori. Fikziozko kontakizun bat izanik, pelikulak begirada dokumental bat zuzentzen dio ijito-kanpamentuei eta ijitoen bizimoduari.