Mallard familiak ez du aurrera egiten. Mack (aita) Ingalaterra Berriko urmael batean bere familia zaintzen pozik sentitzen da, bai, baina amak (Pam) bizipen gehiago izan nahi ditu eta seme-alabak —Dax nerabea eta Gwen ahatetxoa— mundua bere zabaltasun osoan deskubritzera bultzatzen ditu. Egun batean, ahate migratzaileen familia bat Mallard familiaren urmaelera iritsiko da urrutiko tokietako istorio zoragarriekin, eta Pamek konbentzitu egingo du Mack Jamaikara bidaiatzera New Yorketik igarota.