In the shadow of China's growing erasure of marginalized lives and the tightening state surveillance, the sudden disappearance of an elderly woman in the frigid winter propels her caregiver, Lin, into a relentless search. As Lin's quest deepens, the boundaries between herself and the mystery blur, entwining her fate with the vanishing enigma she seeks to resolve.