Danish filmmaker Joachim Trier will share with the audience his working process, his perspective, and the journey through his filmography, highlighting key titles such as Oslo, 31. august (Oslo, 31 de agosto) and Verdens verste menneske / The Worst Person in the World (La peor persona del mundo). Trier will present in San Sebastián his latest film, Affeksjonverdi / Sentimental Value (Valor sentimental), after winning the Best Screenplay Award at the Cannes Film Festival. The screening will take place in the Perlak section, which showcases the finest films of the international season.