David takes his two children on holiday to the Adriatic Sea, hoping to hold their fractured bilingual family together. His 17-year-old daughter, Klara, struggling with an eating disorder, falls in love with a local boy, Denis. When he is accused of murder, David rushes the children back home. Klára’s condition spirals, landing her in hospital. The only thing uniting her parents is their need to save her. And desperate times call for desperate measures.