Two best mates, Jonah and Lee, take a trip to the Northeast coast of Scotland, where Jonah hopes he'll escape the mess he's making of his life in London. They meet Charlie, who is profoundly deaf and visiting his twin brother. Through the darkness that meets them on this wild coast, they form a friendship that ultimately brings Jonah to discover the courage to be vulnerable and that joy can be found despite loss.