Diego decides to travel to Lanzarote with his wife Alba to try and save their marriage for the umpteenth time. A toxic relationship, with no sexual chemistry and constant arguments, amidst comings and goings with other people, not caring how much they hurt one another. Alba keeps her shell drawn tightly around herself, not realising that her attitude is the cause of their failed relationship.