After years as an undercover agent amongst the nationalist left-wing as just another sympathiser of the ETA terrorist group, a police officer achieves her holy grail when ETA gets in touch with her. They need her to take in two members of ETA while they prepare a series of attacks. This is the start of the most difficult mission of her life: to keep her superiors informed whilst living with terrorists who won't think twice about killing her if they have the slightest suspicion.