An intense drama that explores the dark depths of human relationships in a rural, oppresive setting. The plot centers on Ángel, a poacher who lives in near-total isolation with his possessive and authoritarian mother, Martina. The arrival of Milena, a young fugitive, drastically alters his precarious balance. Ángel falls in love with her, arousing his mother's unhealthy jealousy and setting in motion a spiral of violence, manipulation and tragedy.