At the height of the financial crisis, a girl with the gift of being able to talk to animals and her opportunistic guardians make a living from organising pet medium sessions as they travel in a small camper van along the dusty trails of the Argentinian countryside. A supernatural business, where the transcendental means cash and opportunism brushes with the truth. Magic or scam, the service is real and innocence a treasure.