Prequel of The Little Foxes. The story is set two decades prior to the facts narrated in said film and shows the complicated and conflicting relationships of the Hubbard family members. The central figure of The Little Foxes is played here by Ann Blyth, a young girl at loggerheads with her parents for wanting to marry a confederate officer.