Julian Berniers takes his wife Lily to meet his family in New Orleans. They come bearing lavish gifts for Carrie and Anne, Julian’s sisters, who hope that their brother will help them out with their finances. What they don’t know is that Julian has had to close his factory and that he too has money problems.