A hopeful young and loving couple (Grace and Jackson) move from New York to an inherited house in the country. Grace tries to find her Identity with a new baby in the isolated environment. Yet as she begins to unravel, it's not in weakness but imagination, strength and a stunning untamed vivacity that she discovers herself anew.