Faisaien uhartea munduko jabekidetza txikiena da. Urtearen erdia Espainiako Estatuari dagokio eta beste erdia Estatu Frantsesari. Bidasoa ibaiaren –bi estatuak banatzen dituen muga naturalaren– erdian azaleratzen da. Laida eta Sambou, bertako bikote bat, irlaren aurrean dabiltza pasieran. Bi pertsona ikusiko dituzte ibaia igerian zeharkatzen, beste aldera iristen saiatzeko. Egun batzuk geroago, hilotz bat agertuko da uhartearen subiranotasun-trukearen aldi berean. Nork hartuko du bere gain?