Davidek Adriatikora eraman ditu, oporretara, bere bi seme-alabak, familia elebidun banandua lotuta mantentzeko itxaropenez. 17 urteko alaba, Klára, elikadura-nahasmendu baten aurka borrokatzen ari dena, hango mutil batekin maiteminduko da, Denisekin. Hilketa leporatzen diotenean, Davidek berehala itzuliko ditu haurrak etxera. Kláraren gaitza larriagotu eta ospitaleratu egingo dute gaztea. Gurasoak batzen dituen gauza bakarra Klára salbatu beharra da, eta etsi-etsizko garaietan etsi-etsizko neurriak hartu behar dira.