Varsovia (Polonia), 1981eko abenduaren 13a. Gerra-legea ezarri eta, gauetik goizera, herrialdea geldiarazita geratuko da, Joan Andrews psikiatria-irakasle britainiarra unibertsitatera irakasle gonbidatu gisa iristen den une berean. Tankeek taxiak ordezkatu dituzte; herritarrak kriminaltzat hartzen dira. Baina kaosa hiriaz jabetzen den bitartean, bere kameraz armatuta, polizia sekretuak egindako hilketa basati baten lekuko izango da Joan. Arrisku hilgarrian eta harrapatuta Polonia munduari ixten zaion bitartean, Joan iheslari jazarri bihurtuko da, bizia salbatzeko korrika egiten duena.