1939ko apirilaren 15a. Gerra Zibila amaitu eta bi astera, Medina tenientea Palace hotelean sartu da ustekabeko iragarki batekin: Francok han afalduko du gau horretan bere jeneral guztiekin. Alabaina, ez dakite afaria sukaldari errepublikar batzuek prestatuko dutela, eta huraxe herrialdetik ihes egiteko azken aukera dela ikusiko dute sukaldariok.