Jonahk eta haren adiskide Leek Eskoziako ipar-ekialdeko kostaldean zeharreko bidaia bati ekin diote, Londresen daramaten bizitza dohakabetik ihes egin nahian Charlie –gortasun sakona duen eta anaia bikia bisitatzen ari den gizon bat– ezagutuko dute. Kostalde basati hartako iluntasunean zehar, adiskide minak egingo dira, eta horri esker, zaurgarria izatea deskubritzeak adorea daramala ikasiko du Jonahk, eta galera pairatuta ere poztasuna bizi dezakegula.